کافه زیست شناسی

زیست زندگی و کنکور

کافه زیست شناسی

زیست زندگی و کنکور

کافه زیست شناسی

زیست شناسی.
در این وبلاگ به بررسی زیست شناسی دبیرستان و کنکور و زندگی و مسائل پیرامون آن میپردازیم.
همچنین در کتابخانه وبلاگ کتب مرجع را هم قرار میدهیم.
هر چی در مورد کنکور هم بدونم و جمع اوری کنم به رایگان در اختیار شما میزارم.
با ما همراه باشید.

*******************************
به کافه زیست شناسی خوش امدید.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

۰

منابع درس زیست(4منطقه3)

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

با سلام برای امروز معرفی منایع استفاده شده رتبه 4منطقه 3 *علیرضا آروین* کنکور تجربی95 در درس زیست شناسی رو برای شما آماده کردم .

در این معرفی منابع تشریحی و تستی و جمع بندی مورد استفاده معرفی میشوند.

با ما همراه شوید.


زیست شناسی .

زیست دوم خیلی سبز ، سوم و پیش 1 و 2 نشر الگو

کتاب های آبی کانون ، جامع گاج و اون اواخر آی کیو هم چند فصل


روش مطالعه

 یک فصل رو بار اول سطحی می خوندم + درسنامه کتاب کمک درسیم . بعد تست های الگو یا خیلی سبز رو کار می کردم . بعد از اون نکات تست ها رو اگه لازم بود یادداشت می کردم و شروع می کردم عمقی و ترکیبی مطالعه می کردم متن کتاب رو خودم . سعی می کردم نکات مفهومی و جدیدی خودم در بیارم و از اون ها واسه خودم تست طرح می کردم . به نظرم این طرح تست خیلی روی زیست خوندم تاثیر خوبی داشت . بعد از این مرحله هم از کتاب های جامعم مثل آبی کانون و گاج جامع یا آی کیو تست می زدم . 


----------------

منبع:forum.konkur.in

برای خوندن مصاحبه کاملشون اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی